Hvordan kender jeg status på min ordre?
Vi holder dig altid informeret om alle trin i behandlingen af din ordre via e-mail.
Umiddelbart efter at du har afgivet din bestilling i e-shoppen, modtager du en besked om, at din bestilling er modtaget.
Når vi har pakket dine varer omhyggeligt og overdraget dem til leveringstjenesten, modtager du en besked om, at din ordre er blevet behandlet.
Når leveringstjenesten har hentet din pakke og lagt den til levering, informerer den dig direkte via både e-mail og sms.
Det er derfor meget vigtigt, at disse data indtastes korrekt.
Hvis du mener, at du af tekniske årsager ikke har modtaget e-mails om status for din ordre, kan du også tjekke status i administrationsgrænsefladen.
Hvis du også registrerer dig under registreringsprocessen, skal du blot logge ind og klikke på Mine ordrer i menuen.
Klik på Mine ordrer for at få vist alle ordrer, der er afgivet i butikken.
I administrationen har du også mulighed for at downloade en faktura for hver ordre eller endda spore forsendelsen direkte.
![]() |
Petra LeitmannJeg har været tæt på cykling, siden jeg var barn. Jeg kombinerede min hobby med mit arbejde, og som redaktør og tekstforfatter har jeg skrevet artikler om cykling i 4 år. Jeg elsker at gå på opdagelse, og jeg har det bedst på to hjul :) . Jeg foretrækker cross-country og grus. Hvis du har spørgsmål til din bestilling, hjælper jeg dig gerne på info@veloportal.dk . |