Reklamationer og returnering af varer
1. KONTAKT OS.
Send en e-mail til os på info@veloportal.dk og beskriv dit problem med varen så detaljeret som muligt.
Hvis det er muligt, bedes du også sende os billeder. Det vil fremskynde processen, hvis du også skriver dit ordrenummer.
2. AFLEVERE VARERNE PÅ AFHENTNINGSSTEDET
Inden for 24 timer efter modtagelsen af anmeldelsen af klagen sender vi dig en ID-kode, som du kan diktere til operatøren af et Correos- eller MRW-indsamlingssted og aflevere de pakkede varer. Det er gratis.
Du behøver ikke at udtrykke en etiket eller skrive en leveringsformular, du skal blot aflevere pakken til operatøren på afhentningsstedet og diktere det ID, som du får tilsendt via sms/email.
3. VI REFUNDERER ELLER OMBYTTER VARERNE
Når vi har vurderet din reklamation, erstatter vi varerne, normalt inden for 3 arbejdsdage. Hvis vi ikke har en erstatning på lager, refunderer vi dine penge.
JEG ØNSKER AT RETURNERE VARERNE
Hvis du ønsker at udøve din fortrydelsesret inden for få dage efter modtagelsen af varerne, skal du informere os på info@veloportal.dk og angive dit IBAN-nummer for at få pengene tilbage.
Send derefter varerne til den adresse, der er angivet i vilkårene og betingelserne. Dine penge vil blive refunderet inden for 7 dage efter, at vi har modtaget forsendelsen hos os.
![]() |
Martin HudecJeg har arbejdet som mekaniker i professionel cykelsport i 9 år. Når jeg ikke er på værkstedet, kan du finde mig på bjergstier eller på mit yndlingssted med en øl med venner. Mit speciale er elektroniske DI2-sæt. Jeg hjælper dig gerne med din reklamation på info@veloportal.dk . |