Jeg ønsker at ændre rækkefølgen. Hvordan gør jeg det?
Hvis du vil ændre en ordre, der endnu ikke er blevet sendt, har du flere muligheder:
1. Ordren blev afgivet med betaling ved levering.
- Medmindre ordrestatus er ændret til behandlet, og betalingen er foretaget ved levering, kan du stadig slette eller tilføje produkter eller ændre leveringsmetoden. Du skal blot informere os på info@veloportal.dk
2. Ordren er blevet afgivet med øjeblikkelig betaling (f.eks. med online kort).
- I dette tilfælde er det nemmest at oprette en ny ordre og annullere den tidligere ordre eller oprette 2 separate ordrer. Du kan også kontakte info@veloportal.sk og bede om at fuldføre ordren med en ekstra acontobetaling, men i så fald risikerer du at få forlænget leveringstiden.
3. Jeg har indtastet forkerte faktureringsoplysninger.
- Igen skal du blot kontakte info@veloportal.dk, så ændrer vi gerne faktureringsoplysningerne på din faktura.
![]() |
Petra LeitmannJeg har været tæt på cykling, siden jeg var barn. Jeg kombinerede min hobby med mit arbejde, og som redaktør og tekstforfatter har jeg skrevet artikler om cykling i 4 år. Jeg elsker at gå på opdagelse, og jeg har det bedst på to hjul :) . Jeg foretrækker cross-country og grus. Hvis du har spørgsmål til din bestilling, hjælper jeg dig gerne på info@veloportal.dk . |